1.Świnie można ujeżdżać używając wędki z marchewką i siodła.
2.Wchodzisz do nowo odkrytej wioski masz morale 0. Będą spadać gdy
uderzysz osadnika do -1, zabijesz go -2, zabijesz dziecko osadnika
-5. Jeżeli spadną do -15 żelazne golemy zaczną Cię bić. Morale mogą
także się zwiększyć podczas w mieniania się z osadnikami (+1).
3. Skórzane zbroje PE można farbować dodając barwniki w stole
rzemieślniczym i wyprać je w kotle z wodą.
4.Jest mała szansa na pojawienie się wioski zombie, w której nie ma
drzwi w domach, a zamiast osadników są zombie.
5.Osioł i muł mogą nosić skrzynie z przedmiotami.
6.Gdy wydoisz grzybową krowę miską otrzymasz zupę grzybową.
7.Osadnicy zombie mogą upuścić marchewkę, ziemnaka lub buraka po
śmierci.
8.Istnieje szansa 1/60 że ziemniak będzie trujący lepiej go nie
jedz.
9.Gdy nazwiesz znacznikiem owcę jeb będzie zmieniać kolory.
10.Jeżeli nazwiesz dowolnego moba Grumm będzie chodzić do gury
nogami.
|